26 November 2013

FASHIION.BEAUTY. Christmas wish list ♥

Każdy ma swoją listę życzeń "do św.Mikołaja" mam i ja! 
Jak już wcześniej wspominałam nie lubię tego całego szału świątecznych zakupów i zdecydowanie preferuje polowanie na prezenty już teraz. Dlatego ja swoje świąteczne zakupu mam już za sobą z wielką  nadzieją, że wszyscy będą zadowoleni. 
Everyone have they own wish list "to Santa Claus" I have mine as well!
Like I metioned in precious post I don't like christmas shopping at all and prefer to do present/gift shopping from right now. That's why I already bought all I need to buy for my sparkling honey's with hope that they are going to like it.

 skórzana spódnica asymetryczna/leather asymmetric skirt

 szminka MAC/MAC lipstick - CYBER


       pikowana spódniczka/quilted skirt                                                  
 piżamka/cozy pijamas
  skórzana spódnica asymetryczna/leather asymmetric skirt
 paletke Urban Dekay/Urban Dekay pallete - NAKED basics
 breloczek Pandory/Pandora charms
 perfumy Kenzo/Kenzo perfume - FLOWER
 piżama jednoczęściowa/one piece pijamas
 białe buty z wycięciem/white cut out boots 
 błyszczyk Nars/Nars lip gloss - RED
 charms Pandory/Pandora charm
lakier do paznokci barry M/barry M nail polish - BLUEBERRY BLUE

1 comment: